Halo, halo, czy tu wiosna? Niestety jeszcze nie. Mimo, że za oknem znaczne ocieplenie i widocznie dodatnie temperatury, na wiosnę musimy jeszcze trochę poczekać.
Skoro i tak czekamy, to może by tak stworzyć ogródek we własnej kuchni ? 🪴🌿🌱

W naszym sklepie znajdziecie Państwo zestawy do domowej uprawy mikroliści. Wystarczy rozpakować i podlewać zgodnie z instrukcją. Proste? No pewnie !

🌿Co powiecie na 🌱listki RZODKIEWKI🌱?

Zawierają witaminę B, C, E, K, przeciwutleniacze, kwas foliowy, magnez, siarkę, potas, cynk i fosfor. Ze względu na dużą zawartość witaminy C i właściwości wykrztuśne, liście te polecane są na przeziębienie. Siarka zawarta w mikroliściach poprawia kondycję paznokci i włosów.
🥗Mikroliście rzodkiewki idealnie nadają się jako dodatek do sałatek, twarożku i na kanapki.

🌿A może by tak SŁONECZNIK ?🌱

Mikroliście słonecznika są soczyste, chrupiące, słodkie z lekko orzechowym smakiem. Zawierają witaminę A, B, E a także żelazo, wapń, potas, magnez i fosfor. 😲 Są baaardzo wartościowe.

🥗Mikroliście słonecznika stosuje się jako dodatek do kanapek czy sałatek. Świetnie sprawdza się jako przekąska.

🌿Kolejnym ciekawym pomysłem na domowe uprawy jest GROCH MAPLE 🌱

Mikroliście grochu Maple w smaku przypominają dojrzałe nasiona grochu. Podczas ścinania wyczuwalny jest zapach świeżego groszku a ich pędy dorastają do 30 cm. Zawierają witaminę A, B1, B2, C, E a także żelazo, wapń, potas, magnez, fosfor, kwas foliowy. Błonnik zawarty w pędach groszku poprawia trawienie i zapewnia uczucie sytości.

🥗Młode pędy groszku świetnie sprawdzają się jako przekąska. Jest to idealny dodatek do sałatek i na kanapki.

🌿Jeśli mamy w domu koty, to smakowitym kąskiem będzie dla nich MŁODY JĘCZMIEŃ 🌱
Wspomaga usuwanie kul włosowych, stymulując odruch wymiotny. Zaspokaja również potrzebę podgryzania roślin, dzięki czemu Twoje kwiaty w doniczkach będą bezpieczne.

Młody jęczmień nadaje się również do spożycia dla człowieka. Zawiera witaminę B,C,E,K magnez, żelazo, wapń, potas, fosfor, cynk, błonnik, chlorofil. Spożywanie młodego jęczmienia poprawia pracę układu pokarmowego, zapobiega zaparciom i przyśpiesza odchudzanie.
🥗Idealnie nadaję się do wyciskania soku czy jako dodatek do koktajli i smoothie. Można go zjadać prosto z uprawy. Drobno pokrojony świetnie sprawdza się jako dodatek do jajecznicy i sałatek. Ma specyficzny gorzkawy smak z wyczuwalną goryczką.

Miłego dnia 🌞🌿